جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Fri 17 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار چهارشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۰۹:۵۱:۴۰

توسط شرکت Aquabotix صورت گرفت:
عرضه مینی ربات بازرسی جدید زیرسطحی کنترل از راه دور

باشگاه خبری فراساحل: شرکت Aquabotix، که در زمینه تکنولوژی‌های دریایی فعالیت می‌کند، مینی ربات بازرسی زیر‌سطحی کنترل از راه دور (ROV) جدید خود را با نام Endura عرضه کرده است. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از Subsea World News، این مینی ربات بازرسی، به منظور انجام عملیات‌های قابل اطمینان و کارآمدی در طیف وسیعی از کاربردهای زیرآب طراحی شده است. بر اساس آنچه شرکت Aquabotix اعلام کرده است، ربات مورد بحث نسبت به ربات‌های مشابه خود در زمینه فشار موتور، قابلیت اطمینان در عملیات‌ها و عملکرد نرم‌افزاری برتری دارد.

به گزارش باشگاه خبری فراساحل، دوروال تاوارس، رئیس و مدیرعامل شرکت Aquabotix، تصریح کرده است: سنگ‌بنای مأموریت شرکت ما نوآوری است و ربات Endura، آخرین نمونه از تکنولوژی دائماً در حال تکامل ما محسوب می‌شود. وی ادامه داده است: با توجه به سابقه موفقیت‌آمیز ما در تولید ربات‌های زیرسطحی کنترل از راه دور HydroView که قبلاً تولید شده است، Endura،  یک پیشرفت متعالی با آخرین نوآوری‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزاری ما می‌باشد. وی همچنین تصریح کرده است: مشتریان ما کارهای زیرسطحی بسیار پیچیده‌ای را انجام ‌می‌دهند و ربات جدید، پاسخی برای نیازها و درخواست‌های آنان در این زمینه  است و تمام ویژگی‌های این ربات به منظور سهولت استفاده و کارآیی بر اساس عقل و خرد طراحی شده است.
مترجم: شهربانو جمعه‌پور



  کد خبر : 1707
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :